sık sorulan sorular

1.SİPARİŞ VERME

Hayır, Kuzo’dan alışveriş yapmak için üye olmak şart değil. Arzu ettiğiniz her zaman misafir olarak sipariş oluşturup,işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz. Sitemizde bir üyelik hesabınız olduğunda; adres – telefon – fatura bilgileriniz sitemize kayıtlı olur ve sipariş oluşturmanız ve takip etmeniz kolaylaşır. Üyelik için istediğiniz herhangi bir anda başvurabilir, yahut önce alışverişinizi yapıp tamamlama aşamasında üye kaydını tercih edebilirsiniz. Not: Üyelerimizle tercih etmedikleri sürece iletişim kurmaz, hiç bir bilgilerini üçüncü taraflarla paylaşmayız. Kredi kartı bilgilerini hiç bir şart altında saklamayız. Üyeliğin amacı ihtiyaçlarınızı giderme sürecini basitleştirmektir.

  • Sayfalarımızın baş kısmındaki menüde bulunan “daire içindeki insan figürü”ne tıklayın.
  • Açılan sayfada üyelerin girişi için mevcut kullanıcı adı ve şifre girişi alanını takip eden “Kayıt ol” başlıklı alanları doldurun.
  • E-posta adresinizi doğru girdiğinizden emin olun.
  • Büyük ve küçük harfler ile rakamlar içeren, en az 9 karakterli bir şifre seçtiğinizden emin olun.(Şifrenizin güvenlik seviyesi, siteye girdiğiniz kişisel bilgilerin başkalarının eline geçmemesi açısından önemlidir.)
  • E-posta adresinize gelen onaylama mailindeki bağlantıyı tıklayarak, site üzerinden bize mail adresinizi verenin siz olduğunuzu kanıtlayın.
  • Artık üyesiniz 🙂

Tüm ihtiyaçlarınızı sepetinize eklediğinizden eminseniz, mini sepetinizdeki “ödeme”, yahut sepet sayfasındaki “ödeme sayfasına git”  bağlantısına tıklayabilirsiniz.  Bir indirim/hediye kuponunuz varsa, ödemeyi tamamlamadan önce girmeyi unutmayın. Tüm iletişim bilgilerinizin doğru olduğundan emin olduktan sonra ödemeyi tamamlayabilirsiniz. Artık siparişinizi hazırlayıp, adresinize göndereceğiz demektir 🙂

Sepete eklemek için, ürünlerin stokta bulunması yahut önsparişe açık olması gerekir. Bazen de sizinle aynı anda alışveriş yapan başka bir kullanıcının sepetinde olan bir üründe “Geçici bir süre erişilemiyor” ibaresi görülebilir.

Sitemizde kredi kartı ile anında ödeme, havale ile %3 indirimli ödeme ve kapıda ödeme (+5 TL ücret ile) seçeneklerinden uygun bulduğunuzu seçebilirsiniz.

Siparişiniz henüz gönderilmediyse, sipariş iptali mümkündür. Gönderimi yapılmış siparişlerde iptal değil iade mümkündür. Siparişinizi teslim almanızı takiben, iade şartlarına uygun olmak kaydı ile ve iade adımlarını takip ederek yönlendirdiğimiz kargo bilgileri ile geri gönderebilirsiniz.

İndiriminizi uygulayabilmemiz için, elinizdeki kupon kodunu ilgili alana ödemeyi tamamlamadan önce girmelisiniz. Kupon kodunu alanı

  • sepet sayfasında “sepet toplamı” öncesinde
  • ödeme sayfasında en üstte yer almaktadır.

Ödeme tamamlandıktan sonra indirim kuponu kullanımını sağlayamıyoruz. Ödeme tamamlanmadan, önce tüm bilgilerin doğruluğundan emin olmak tersliklerin önüne geçecektir.

Kuzo üyeleri, Üyelik Hesabım sayfasında sipariş durumunu istedikleri an takip edebilirler. Ödeme yöntemine göre işleyiş farklıdır.

  • Kapıda ödeme seçilen siparişler, siz sipariş onayını verdiğiniz anda onaylanır ve e-posta adresinize onay e-postamız gelir.
  • Ödemesi kredi kartı ile online yapılan siparişler, siz sipariş onayını verdiğiniz anda onaylanır ve -posta adresinize bu onay e-postamız gelir.
  • Havale yöntemi seçildiğinde:
    • Onayladığınız siparişin bilgileri ile birlikte Kuzo’nun banka hesap bilgilerini de sizinle paylaşırız.
    • Havale yapılırken açıklama kısmına sipariş no girilmeli, dekontu sipariş no bilgisi ile birlikte siparis@kuzo.com.tr’ye yollanmalıdır.
    • Banka kontrollerimizde aktarımı görüntüleyebildiğimizde siparişinizi onaylar, ilgili e-posta adresine sipariş detayları ve onaylandığını bildiren e-postamızı yollarız.

2. GÖNDERİM ve TESLİMAT

Siparişler için normal şartlardaki işleme alma süresi en geç 3 iş günüdür. Hafta sonları ve resmi tatiller, bu süreye dahil değildir. Herhangi bir sebeple öngörülenden fazla gecikme yaşanacaksa, tarafınıza haber verilecektir.

Tüm yurt içi gönderilerimiz, yola çıktıktan sonra 1-3 iş günü içerisinde teslim edilirler. Siparişiniz yola çıktığında, e-posta ile sizi bilgilendiririz.

Siparişiniz yola çıktığında, kargo takip numarası da içeren bir e-postayı tarafınıza iletiyoruz. Gelen e-postadaki bağlantıya tıklayarak yahut www.kuzo.com.tr’deki üyelik hesabınızdaki “Siparişlerim” sayfasından ilgili siparişin ayrıntısını görüntüleyip takip işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

150 TL üzeri siparişlerde yurt içi gönderimlerimizde kargo ücretsizdir. Bu tutar altındaki siparişlerin gönderim tutarları mesafe ve ağırlığa göre  değişmektedir. Yine de bir fikir vermesi açısından, ücretli gönderilerimizin yüzde doksanı 7 ila 14 TL aralığında gerçekleşmektedir.

Ne yazık ki onaylanan siparişlerde adres değişikliği gerçekleştiremiyoruz. Bunun için lütfen siparişinizi onaylamadan önce doğru adres vermiş olduğunuzdan emin olun. Üye iseniz ve siparişinizi onayladıktan sonra, gönderilmeden önce bir değişiklik gereği duyarsanız;

  • Siparişi iptal edin
  • Siparişlerim kısmından “siparişi tekrar et” seçeneği ile ilerleyin
  • Adres, kupon vb. tüm bilgileri doğru olarak girin,
  • Siparişi tamamlayın.

Eksik bir sipariş göndermemek için çok çalışıyoruz. Ancak eğer böyle bir durum yine de olduysa çok üzgünüz. Lütfen “siparis@kuzo.com.tr” adresine ya da +90_533_378_11_99 numaralı WhatsApp hesabımıza yazarak durumu bildirin. En kısa sürede sizinle iletişime geçip sorunu çözelim.

Sitemizdeki tüm ürünlerin en üst kalite standartlarında olması için azami özeni gösteriyoruz. Yine de kusurlu ürün gönderilmişse, üzgünüz. Lütfen kusuru açıkça gösteren fotoğraf(lar) ve net bir tarifi içeren e-postanızı “siparis@kuzo.com.tr” adresine veya +90_533_378_11_99 nolu WhatsApp hattımıza gönderin. En kısa sürede çözüm üretelim.

Tüm çabamıza karşın yine de yanlış ürün gönderimi gerçekleşmişse, özür dileriz. Lütfen “siparis@kuzo.com.tr” adresine yahut +90_533_378_11_99 numaralı WhatsApp hesabımıza sipariş ayrıntılarını belirterek ulaşın, en kısa sürede sizinle iletişime geçip doğru ürün teslimini sağlayalım.

Renk ve beden değişiklikleri yapmıyoruz. Tamamlanmış siparişlerde iade şartlarına uygun olduğu sürece iade gönderebilirsiniz.. İptal ve İade şartlarını inceleyerek ayrıntılı bilgi edinebilirsiniz.

On iş günü içerisinde teslim edilmeyen kargolarda Kuzo ekibi olarak müdahalemiz gerekiyor demektir. Lütfen “siparis@kuzo.com.tr” adresine yahut +90_533_378_11_99 numaralı WhatsApp hesabımıza gerekli tüm ayrıntıları* yazarak bizi durumdan haberdar edin.

  • gerekli tüm ayrıntılar: Sipariş no, sipariş tarihi, sipariş verenin adı, Telefon numarası

İlk geri gönderim ücretsizdir. İkinci defa ve sonrasındaki geri gönderimlerde masraflar gödericiye ait olacaktır.

Gönderinizi “Kargo Takibi” başlığından izleyip anlık durumunu öğrenebilirsiniz. Ek yardım ihtiyacı duyarsanız, “siparis@kuzo.com.tr” adresinden yahut +90_533_378_11_99 WhatsApp hesabımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.